Just A Melody..

Friday, February 17, 2012

New World, New Beginning..

Assalamualaikum.. Greetings to all bloggers. Actually, aku nie agak baru la dlm dunia ber-blogging niey. So, aku harap sape2 yg expert @ senior blogger boleh la kasi tunjuk ajar. Ape yg terkurang, ape yg terlebih.. Yg mana bagus, yg mana tak.. Untuk aku develop & me'mantop' kan lagi blog aku yg memang tak seberapa niey.. Jasa kalian akan dikenang.. Thank you, arigato, kamsahamnida ! hehe.. Mudah-mudahan Tuhan dapat membalas budi baik kalian sume. ^^ Setiap komen & teguran membina tu, aku akan jadikan panduan/guideline untok aku baiki lagi blog aku yg comot-momot niey.. Hahaha

Ape kejadah nyer blog aku nih? haha.. Aku nie pun baru je nk berjinak-jinak and getting involve dlm dunia blogging mcm korang niey. Blog ni sekadar coretan utk aku berkongsi pandangan, pengalaman & luahan rasa. Hohoho.. Well, blog aku niey takde la special sangat mcm blog kak kiah, kak jenab, abg mail & kak senah tuh.. Just all bout me and myself jer.. Haha.. Al-kisah bermula when I was inspired by my bestfriend, Muhamad Hafizi to create a blog to share what i wanna share..Bak kate org, sharing is caring, kan? Without hesitating, I created this 'Transciption of Prince Mocha'. Prince Mocha? Ape kebenda tuh? Haha.. Nickname tuh came from a korean drama title 'Coffee Prince'. Penah dengar tak? Yes, i'm a korean dramas & k-pop fans, I admit it. So what? tak kesah la kalo korang x minat pun, yg penting aku minat. Setiap org ade minat & pandangan masing2, kan? By the way, 'Mocha' tu pulak, a type of aromatic coffee. For me, I'm in love with this aromatic mocha coffee as it give me the calming aura.. So, kluar la idea 'Prince Mocha' niey.. Hua3.. Huh, ape lagi ek? Bnyk dah cheq dok melalut nih. Org ade blog, aku pn buat blog. Very der menyibuk, kan? Anyway, maap ler kalo ader terkurang, tercacat aper.. Sila beri tunjuk ajar la yer? Heee =)

Mr. Prince Mocha ^^

No comments:

Post a Comment