Just A Melody..

Thursday, January 10, 2013

Bombastic Birthday Blast (3B)

Assalamualaikum w.b.t..

Holla peeps.. Sihat? Da makan? Tido cukup? Hahaha.. banyak tanye la pulak kan? Hehehe.. Harap sihat-sihat la yepp..  Bila sihat, hepi selalu, baru ade mood nak baca blog kann..? Huu..Yela, skang nim banyak penyakit timbul, virus sana sini.. Haishh.. Ouh yer, back to the topic, isu kali nim biasa-biasa je.. takde la gempak mcm berita Dato' Siti Nurhaliza ataupun fenomena "Listen, Listen, Listen" (kalo korang tak tahu, nmpak sangat nk bace paper..hihi) tuu.. 

Kali nie, rumah sewa kitorang, 'The Bachelor's Mansion' kembali riuh dan 'gegey' bak kata org Kelatey. Tu dia haihh.. Tubik doh la loghat pekat kelatey kito. Hehe.. Actually, baru-baru ni  kitorang ade buat aktiviti sesame, which is lunch + birthday celebration. Haa.. yela, nk buat grand ala-ala Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) tu tak mampu la den.. Laen la aku ni anak Dato' ker, Tan Sri ker.. *tinggi nye berangan.. Event 'The Bachelor's Gathering Day & Surprise Party' nim da lame dah ade dalam kepale otak aku. Cuma baru-baru ni je baru ade peluang utk melaksanakan dan merealisasikan Rancangan Malaysia ke brape la nim.. Hehe.. Kalo ikutkan, banyak benda yg aku plan, mengalahkan wedding planner pulakk. Haha..


Lama dah tak berkumpul same-same & celebrate birthday teman-teman aku nih. Memang puas la hati aku bila diorang hepi. Tercapai jugak la matlamat aku nak buat diorang hepi dan surprise kan diorang. Memang diorang tak sangka. Kiranya aku ni planner yg hebat gak la.. Hahaha. Kelakar tengok gelagat diorang. Aku pun turut hepi. Party yg aku organize ni actually adalah utk meraikan 4 org teman 'The Bachelors' yg sambut birtday iaitu Firdaus a.k.a Daus (26 Dec), Pijie a.k.a Kim Jong Kook (3 Jan), Abduh a.k.a Usain Calayan (11 Jan) & Shazwan a.k.a Hyungnim (20 Jan). Meriah betul dgn gelak tawa diorang yg same-same sambut birthday nim. Meriah tahap dewa, gituu.. Hehehe.. Sume org joined this event kecuali Al-Amin coz dia balik time nih. Rugi betull.. ishk ishk ishk.. Sorry yepp..

Enjoy the show, guys.. Pictures of them, their happy faces, makes me feel happy too..

Birthday Cake for them =)

Happy Birthday to Daus, Pijie, Abduh & Iwan

Upacara menyalakan lilin.. hehe

Ni la dia birthday boys tuu.. From left: Pijie, Abduh, Daus & Iwan

Blow the candle ceremony.. ^^

Hyungnim Iwan

Adik tiri Daus

Pok Sedare Abduh

Wajah-wajah diraikan..

Hyungnim & Me

Nyum Nyum Nyumm... =)

Wif birthday boy. From left : Ayin, Daus and me

Hahaa.. lepas kene snow..

Me & Daus

Kim Jong Kook & me

Abg Jie kiterr.. =)

Snow wash?? hehehe

Mangsa 1

Hahaha.. Daus paling best..

Santa Claus?

Abe Jie a.k.a Kim Jong Kook

Hmmm.. lega bila sume yg aku plan ni terlaksana jugak biarpun ada juga sedikit sebanyak kekurangan, tetapi terlaksana jua. Lagipun, ini adalah yg birthday celebration yg terakhir bersama 'The Bachelors'. Apakan daya, kami sudah pun berada di semester terakhir disini. Harapan aku, moga aku tidak dilupakan oleh kalian sebagai sahabat kalian walau dimana jua kalian berada.

*Jutaan terima kasih kpd Ahmad Shakirin Sulong, Izzuddin Hakim, Asmirul Afzan & lain-lain diatas bantuan & kerjasama anda utk menjayakan party kali nim.. =) Kamsahamnida..!


Shakirin.. =)

Izzudin Hakim a.k.a Akim

Jumpa lagi..
Adios..

No comments:

Post a Comment